Handelsbetingelser
FRAGT & LEVERING
Vi afsender varer i løbet af 1-2 hverdage. Skulle varen mod forventning ikke være på lager, modtager du besked med det samme. Beløbet trækkes først, når varen er afsendt
Dertil er det muligt selv at afhente varen på adressen efter aftale (uden beregning).
Ordrer afsendes med Gls eller Postnord. Skulle der opstå forsinkelser hos disse, kan vi ikke drages til ansvar, men vi forsøger selvfølgelig altid at hjælpe.
BETALING
Du har mulighed for at betale med følgende betalingskort:
– Visa Dankort
– MasterCard
– Maestro
Når du betaler med et betalingskort, er du sikret mod misbrug. Vores webshop benytter sig af en SSL (Secure Socket Layer) I vores betalingssystem, dermed er du godt sikret, så du roligt kan handle hos os.. De data, du sender i forbindelse med et køb som betales med betalingskort, er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken vi eller andre har mulighed for at læse dataene.
Beløbet for varerne trækkes først, når varerne afsendes fra os, og det er ikke muligt at trække et højere beløb.
Der er ikke mulighed for forudbetaling, idet kundens retsstilling her, er væsentlig dårligere end ved andre former for betaling.
FORTRYDELSES- OG RETURRET
Vi tilbyder 14 dages returret, ifølge købelovens regler om fortrydelses- og returret på nettet. De 14 dages fortrydelsesret er gældende fra den dag du modtager dine varer.
Hvis købet fortrydes, er du som kunde forpligtet til, at give meddelelse herom til os inden 14 dage via e-mail, fra den dag du modtog dine varer. Du skal inden 14 dage efter, at du har givet besked over mail eller telefon, returnere varen i samme stand og indpakning som du modtog varen i.
For at sikre, at varene ikke går i stykker, skal de altså sendes tilbage i de originale kasser, som de blev afsendt i.
Hvis du vil benytte dig af din fortrydelsesret, bedes du lægge en kopi af din faktura sammen med de returnerede varer.
Fragtomkostninger forbundet med udnyttelse af fortrydelsesretten skal betales af dig. Går varene i stykker under returneringen, er det dit eget ansvar, at lave en reklamation hos det pågældende fragtfirma.
Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil købsbeløbet/varens værdi hurtigst muligt blive tilbageført til din konto.
Send varen retur til pakkeshop; Dalgasgade 2A, 9000 Aalborg, Candylicious. Dette er en pakkeshop vi selv afsender pakker fra.
VARER BESKADIGET UNDER FRAGT
Vi gør meget ud af, at pakke vores varer forsvarligt ind inden de sendes. Skulle uheldet være ude, står vi gerne for selve dialogen til det pågældende fragtfirma. For at være berettiget til en reklamation, er det dog vigtigt, at du sender fyldestgørende billeder af den pakke og varer du har modtaget. Det skal altså være tydeligt, hvordan varen var pakken ind, da du modtog den. Dette skyldes, at de forskellige fragtfirmaer kræver dette, for at yde kompensation for beskadiget varer.
OMDELING TIL PRIVAT
Hvis modtager har valgt at en pakke kan sættes et specifikt sted på deres ejendom, er det på eget ansvar. Det vil altså sige, at vi ikke kan drages til ansvar, hvis pakken bliver stjålet, eller på anden måde beskadiget, efter levering på aftalte sted.
REKLAMATIONSRET
Vi gør meget ud af, at produkterne gennemgår et kvalitetstjek. Skulle der alligevel, mod forventning, være fejl eller mangler, så send venligst en mail, gerne med et billede og en kort beskrivelse til info@danskuvjagt.dk
Der ydes altid 24 måneders reklamationsret, på produkter købt hos os. De 24 måneder gælder fra den dag du har modtaget varen. Måtte der mod forventning være nogle problemer med en modtaget varer betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller afslag i prisen afhængigt af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Skulle der blive brug for at reklamere så skal dette gøres indenfor rimelig tid efter at du har opdaget fejl eller mangler ved varen, således at skaden ikke forværres. Er skaden forværret kan det ikke forventes, at der laves en reklamation. Hvis der reklameres inden to måneder, vil reklamationen altid være rettidig.
Hvis du ønsker at reklamere over et modtaget produkt, så send venligst en mail med beskrivelse af fejlen til info@danskuvjagt.dk
Så finder vi ud af hvordan reklamationen skal behandles. Skal produktet sendes retur skal det ske til følgende adresse:
Danskuvjagt
Reberbansgade 35a, 2 sal
9000 Aalborg
Mrk.: Reklamation
Når du returnerer en varer, bedes du venligst beskrive fejlen på fakturaen.
Bemærk: Der modtages IKKE pakker sendt pr. efterkrav eller pakker sendt uden omdeling.
ER DE I TVIVL?
Skulle du have nogle spørgsmål eller andet så kontakt os endelig. Du kan kontakte os pr. Telefon.: + 30 74 32 04 eller via mail: info@danskuvjagt.dk
COOKIES
Vi anvender cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer igennem din browser.
LOGSTATISTIK
Vi bruger en logstatistik på info@danskuvjagt.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere danskuvjagt.dk
GENERELLE OPLYSNINGER
Navn: Danskuvjagt A/S
Organisationsform: Enkeltmandsvirksomhed
CVR. Nr. 39814099
Adresse: Reberbansgade 35a, 2sal
E-mail: info@danskuvjagt.dk
Telefonnummer: 30743204
Etableringsår: 2022
OPLYSNING OM KLAGEMULIGHEDER
Har du handlet hos os, og i den forbindelse har købt et produkt du ikke er tilfreds med, så er du altid velkommen til at kontakte os pr. mail eller telefon, du kan skrive til os på info@danskuvjagt.dk eller ring på telefon +45 30 74 32 04.